sobota 31. prosince 2011

Silvestr

Tak jsem dlouho nepsala, stalo se toho za těch pár dní celkem dost... Někdy, myslím 29. jsme byli  u mého strejdy.. Už ale si nepamatuju, co se stalo zajímavého, ale vím že jsem si říkala, že to sem pak musím napsat. :D Hlavně své myšlenky, ale k těm později. :).. Včera, jsme byli s přítelem a jeho bratrancem z Příbrami v jednom takovém herna baru, kde oni hráli fotbálek, pak kulečník a my s přítelem Airhockey a strašně mě to bavilo :D. Byli jsme tam já, přítel, jeho bratr, jeho bratranec a bratrancova přítelkyně. Krásná mladá paní učitelka. Víte, nádherná, milá, úsměvavá. Všichni se točili kolem ní, ale moje jméno si ani nikdo nezapamatoval. Seděla jsem na židli a mlčela. Jinak já jsem poslední dobou strašně žárlivý člověk a žárlím na všechny slečny okolo mě. Takže mě pochopitelně (pro mě, ale pro ostatní vůbec) vzalo, že z ní byly hotoví úplně všichni z celé rodiny. Přítelova mamka, jak je strašně milá a příjemná, zatímco já ho vlastně ovlivńuju. :D No nic... Pak se to ale trochu zlepšilo, když jsme šli o patro níž na voďára. Domů jsem dorazila v jednu naprosto utahaná a zničená, ale vydržela jsem si ještě do dvou s přítelem povídat na téma první třída. Krásný :D ... 


No a dneska jsme pozvala babičku na oběd (po včerejším naprostém zklamání, kdy jsem vlastně chtěla strávit Silvestrovský oběd s přítelem, ale ten musel na oběd s paní učitelkou a celou rodinou). Takže jsem uvařila jestli koukáte někdo na Prostřeno! bramborovou kaši s mrkví a česnekem, k tomu maso se šťávou jako přírodňák a zeleninový salát..Jako dezert mňamkózní Pětiminutový klepací dort..celé se mi to povedlo, což jsem byla moc moc pyšná :) Ale zas (už potřetí za dva dny) strašně zklamaná. Jako obvykle sestra nejí to, a to, a tamto..Takže měla jen brambory (které jsem ani nedělala já :D)..Strejda nejí šlehačku, takže dort nic, místo kaše si dal hranolky a zeleninovej salát taky nic :/..Jediná babička mi všeeeeeeeecko pochválila. :))) 
Pak další zklamání, měl přijet nejlepší kamarád se svou holkou a prostě nevyšlo všechno co jsem chtěla, byli tu jen hodinu a jako tradičně se bavili s přítelem jen o autech, takže já a jeho přítelkyně jsme jen na sebe koukali, protože jsme je zajisté nepřeřvali... 


A to čím jsem se tak trápila.. V poslední době se s nikým nebavím, na nikoho nemám náladu nebo tak..Každá holka,. která je s klukem třeba rok mi dá za pravdu, že kluk je zároveň i její nejlepší přítel.. U mě to tak teda je taky, ale přece jen, jsou chvíle, kdy mě třeba i přítel naštve nebo něco a chci se vypovídat někomu jinému než mu.. Dřív jsem měla perfektní kamarádku, kterou mi ale přebrala taková právnická můra. :D Pak mám ještě jednu, tu nejlepší! :)...Ale ta má teď trošku sama problémy, tak ji přece nebudu přidělávat svoje..Tak co s tím sakra ?! :( 


A co děláte dneska večer?  :)) My budeme sami doma, protože moje malá sestra :D jde chlastat a mamka je též pryč, takže nejspíš vana a tak :).. No a nebo půjdeme za úžasnou paní učitelkou :) I když musím uznat, že je sympatická, ale.....
jinak zítra nový rok, takže nezapomeňte, že jak na Nový Rok, tak po celý rok :))..Já se toho budu snažit držet, protože nechci být třeba zklamaná nebo protivná celej rok, že. :D Takže  si užijte dnešní Silvestr ve zdraví! :)) Ahojte..








Žádné komentáře:

Okomentovat