úterý 27. prosince 2011

WTF ?!

Hrůza, děs, strašný, deprese, nuda... To všechno dnešní příšerná nálada..Ani vlastně nevím proč. Celej den mi nic nebylo a přijdu domů a BUM! .. Tak radši snad jen ty Tomáškovy fotky... 













Když už jsme u těch fotek, tak Vám sem dám i fotky ostatních zvířátek, ať Vám aspoň lezu na nervy pořádně.. :D I když, já když ty fotky vidím, tak mi vždycky zvednou náladu.. :))











Tak a já odcházím protivná a naštvaná a zklamaná ze všeho kolem, tak se kochejte fotkama miláčků a mějte se krásně.. 

2 komentáře:

  1. Nojo =) se zvířátkama je sranda ! Moc pěkné fotky! Já kdysy měla potkánka,kocourko a morčátko. Ted mám rybičky =D a doma máme pejska a kočku =D ta je hroznej bojovník.

    OdpovědětVymazat
  2. No to si dokážu představit, my máme kočky 3..dva sourozence a o dva roky starší kočku :D A kocour je do ní strašně zamilovanej a ona ho nemá ráda, to je strašně krásný, jak jí nadbíhá :)).. Jinak zároveň potkánka a kocourka? :D To si nic neudělali? :D

    OdpovědětVymazat