pátek 23. prosince 2011

Předvánoční večer :)

Přeji krásný předvánoční večer :). Doufám, že si ho užíváte stejně jako já. Včera u nás spal miláček, byly jsme ve vaně, bylo to krásný! :).. Dnes ráno jsme vstali a byly ve městě dokoupit poslední potřebné věci. Pak jsem se stavila u babičky a dala jí na dort moje marcipánové růžičky. :) Posílám fotku! 



Jinak co jste nakoupili komu na Vánoce? :).. Já mám strašnou radost z dárečku, který jsem nakonec vybrala přítelovýmu tátovi! Musím Vám ho tu ukázat. :) A z fotek, které jsem zarámovala babičce, doufám, že bude mít stejnou radost. :).. Sestře jsem udělala spousty náušnic, náramky a kosmetickou sadu Balea (Fakt hezkou, tu taštičku si budu půjčovat. :D). Pro mamku taky dárkovou sadu Balea a pro přítele? To nemůžu napsat, protože sem určitě kouká! :D Ale 25. určitě dám fotečku toho hlavního dárku! :))..


A všechny dárky pod stromeček jsme shromáždili u mě na okně, je jich celkem 36! :D Wow. Tolik si nepamatuju, kdy bylo naposledy. :D Z dárků ode mě jich je tam jen 10. :D A jinak, NESNÁŠÍM slovo Hurey!!!!! :D A teď ještě fotečka mého okna a jdu koukat na Ulici! :D Tak Šťastné a Veselé brouci! :)) :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat