neděle 11. prosince 2011

Action number 1

Jedná vídeňká fotka z "hopody" z
nádherné kožené sedačky :)
Po pár - dá se říci hodinách - jsem to zvádla! Založila jsem si blog. Nedivte se, že mám takovou přezdívku, vybrala jsem si ji schválně, aby mě jen tak někdo z mého okolí nenašel. Maximálně moje prasácká hyperaktivní kamarádka, která ji vymyslela :).. Jinak včera jsem byla s přítelem ve Vídni! Bylo to strašnéé!!! Miluju celou tu historickou Vídeň, ale ze včerejšku jsem teda zklamaná. Všude mraky lidí, že se nedalo nikam prolézt. Žádnou památku jme témeř přes ty davy nevidela.. No hrůza.. Ani do žádné z jejich skvelých kaváren jsem se nedsotala.. Tak já jdu na učení nudného zemepisu, abych   si ho mohla jít zítra napsat a hurá domů.. Krásný večer přeji! :) 

Jedná vídeňká fotka z "hopody" z nádherné kožené sedačky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat