neděle 18. prosince 2011

Blázinec

Nemyslím blázinec jako Vánoční shon, ikdyž bych ho brala, protože mi vůbec NIC Vánoce nepřipomíná. Venku sníh není, cukroví se u nás začalo péct až včera, soused z vrchu dělá bordel a naši psi vyjí jak praštění! Jediný, co připomíná Vánoce je můj vyšperkovaný pokoj..Jsem zvědavá, jak dlouho to vydrží! :D Dnes v noci byla velmi divná nálada.. Pobrečela jsem si nad slovy, které jsem včera slyšela a moc mě nepotěšili a je mi zas dobře..  Hrozně se těším na ty pohádky, které znám už nazpaměť, ale stejně je strašně ráda uvidím znova :).. Včera jsem dělala marcipánové růžičky na dort.. Marcipán se mi neobarvil, takže jsou duhové :D Jinak podle mě se mi celkem povedly :)..Takže mám nakonec 12 růžiček, 22 lístečků a 10 srdíček :D .. 
Tak když už nedám sem fotky naší Vánoční výzdoby, tak alespoň pár  z internetu.. :) Krásný den!






Žádné komentáře:

Okomentovat