pondělí 26. prosince 2011

1 year

Krásný večer přeji! Pro mě je teda moc moc moc krásný! :) Celý den je pro mě naprosto nádherný.. Jak jsme včera psala, dnes máme s přítelem výročí jednoho roku našeho vztahu..Ve společné vaně jsme zhodnotili, že ten rok byl strašně krásnej, a že doufáme, že jich bude ještě tak 50, 60.... :D A upekla jsem a ozdobila ten dort a musím říct, že je celkem hezkej! :D Fotky později.. Teď co se dělo dnes.. Byl zajímavý celý den... Ráno jsme se vyspinkali a jeli jsme k babičce..Když jsme se odcházeli tak se stalo překvápko nad překvápka! Dorazil i strejda se svou rodinou, což nikdo absolutně nečekal, protože tam ještě nebyli, co se babička přestěhovala. :D Tak byla legrace, babička a strejda se snažili opít mého přítele, ale ten vzdoroval. :D Vypil totiž 4 panáky a 4 svařáky a nic mu nebylo (alkoholik, kterej nepije :D). A musela jsem uznat, že z mého 25tiletého bratránka se stal fakt kus. :D Ale nejsem rodinofil... snad.. :D:D:D No, přijeli jsme a dodělala jsem ten dort.. Protože nám maminka se sestrou vyklidili byt, tak jsme šli do vaničky a hned jsme vyzkoušeli čokoládovou sůl od sestry.. :))
Tak a teď nemůžu nic moc napsat, protože mě můj milovaný přítel obtěžuje!!!! Tak Vám sem dám fotky mého(jeho) dortu a fotky mého kocoura (1 ze 3 :D) Tomáška, kterýho strašně ráda fotím, protože je to modelka a hrozně fotogenickej. :D






Tak Tomáškovy fotky mi nejdou nahrát, takže snad zítra.. :D  Doufám.. 
Protože přítel je už netrpělivej, tak jdu spát..dobrou noc! :))

3 komentáře:

  1. Děkuju za pochvalu blogu :) Jsem ráda, že se líbí :)

    A samozřejmě gratuluju k výročí! :) No ten dort vypadá úžasně :) Jsi pekla sama? Tak to teda poklona :)

    OdpovědětVymazat
  2. A co se týče dárku pro mého milého, časem zveřejním fotku, ale teď nějak nestíhám.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za pochvalu dortu.. Ano, pekla sama, zdobila sama..Celkem jsem u toho raplila, ale nakonec jsem to zvládla.. :D

    OdpovědětVymazat