neděle 1. ledna 2012

Jak na Nový rok....

Takžéé, pokud je pravda, že  jak na Nový rok, tak po celý rok, tak je to paráda! :D Spal tu přítel, takže se sním budu probouzet celý rok (mmm), peníze taky budu mít, protože jsem měla čočkovou polévku (mňám!!!!), ale hlavně - budu se celý rok učit! :D A snad taky uklízet (to ještě nevím) :D .. 
A jaký jste měli Silvestr ? :) Já krásný, večer jsme byli nakonec jen chvilku u moji milované bábušky, doma jsme si dali vanu, voďára, víno a koukali jsme na Ženy v pokušení (Skvělej film, skvělej Vojta Dyk :D), v 11 se vrátila mamka, takže jsme si povídali a koukali společně na tv... V jednu jsme šli spát a já jsem vytuhla jak malé kotě. :D 
A teď jsem přítele učila chemii, doufám, že zkoušku zvládne díky mě aspoň trošičku líp O:) :D Když o tom tak přemýšlím, tak se mi pozítří absolutně nechce do školy! :D 
A co Vy a Silvestr a Nový rok? :) Mějte se :) 









Žádné komentáře:

Okomentovat