čtvrtek 15. prosince 2011

Předvánoční shon

Právě se snažín usnadnit si sobotní vánoční úklid, aby toho nebylo moc.. Kromě uklízení mě totiž čeká i pečení vánočního cukroví a výroba marcipánu, a to vše se zánětem průdušek :D.. Raplím nad tím, jak mé kočky mi zničili krásně nazdobený červeno-zlatý stromeček  v pokoji. :D A kromě toho mám nervy za přítele, který je naprosto klidný, i když právě v tuto chvíli dělá zkoušku z konstruování. Ale věří si a to je hlavní. :D Dále ten marcipán.. Hrozně chci umět marcipánové dorty, tak mě napadlo, že k prvnímu výročí s přítelem mu upeču marcipánový dort a ozdobím ho.. Korpus už mám vyzkoušený, že je dobrý, krém, budu doufat, že bude dobrý :D a nezbývalo, než si vyzkoušet marcipán. Musím říct, že se mi napoprvé povedl a doufám, že se mi povede i pak. :D  Zkoušela jsem z něj růžičky, které se hrozně líbili bábušce, a protože bude dělat dortík na Vánoce, tak chce taky udělat růžičky :) Takže toho bude hodně :D. Mimochodem nemám nakoupené ještě všechny dárky a když  ležím celé dny v posteli, tak ani nevím, kdy je koupím.. Parádys :D A teď fotečka marcipánové růžičky. :) (Jen v přírodní barvě na zkoušku :) ). Mějte se krásně :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat