středa 28. prosince 2011

Voďárek :)

Tak jsme dnes s přítelem a se sestrou vyzkoušeli nového voďára..Mimochodem jsem zjistila, že jsem NAPROSTO, ale NAPROSTO nefotogenická..Sestra má milion skvělých fotek a já? Jednu maximálně! :D Tak teď fotky :)) Btw já měla voďára poprvé v životě! :D Tak mi to vůbec nešlo, ale pak už celkem jo si myslím, i když ti dva byli jiného názoru! :D 


















Jinak ty fotky jsou focené mobilem, takže nejsou kvalitní! :) A teď už jdu koukat na nejlepší seriál (teda až po Pretty Little Liars), a to Město žen! :))Tak se mějte krásně! Ahojte.. :)))

2 komentáře:

  1. jeeej ja vobec neviem tahat z vodnej:DDD






    ps ak mas zaujem pozyvam ta na giveaway na mojom blogu
    !!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to taky do toho dne nevěděla.. :D

    OdpovědětVymazat