neděle 25. prosince 2011

Štědrý večer č.II

Zdravím lidičkové! :)) Dnes je tu přítel a dostala jsem od něj naprosto skvělej župánek. Fialovej z toho krásného plyšového materiálu. No už se těším, až si ho vyzkouším. :) A taky sluchátka, které jsem už nutně potřebovala! :D... Přítelovi jsem dala mimo jiné i bezvadného voďára, na kterého se celkem těším, hlavně na tu slíbenou čokoládovou pochoutku..Teda tabák či co. :D (No jo, jsem holt čokoládová. :D)..Tak teď fotka přítele a našeho nového kamaráda. :) 




A ještě fotečky, které jsem nafotila u babičky, kterou neskutečně miluju.. :).. A fotka Tomáška (mého kocourka :D) .. Jo a sůl do koupele od sestry, kterou za pár minutek vyzkouším! :D












A už jdu s miláčkem do pelíšku, tak se mějte fanfárově! :))
P.S. : Zítra snad fotky dortu..Protože co?! Protože jsme spolu rooooooooooooooook! :D:))
Ahojte.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat