pátek 16. prosince 2011

Nostalgická krize

Zdravím :)..Tak jsem dnes byla u doktorky a zjistila jsem, že budu do Vánoc doma :D Pohoda, ale nemám nic dopsaného, takže stejně musím.. Jinak včera večer jsme měli s přítelem upřímný večer.. Hrozně si ho vážím :)..Pořád víc a víc mi dochází, jaké je to zlatíčko :).. Ale hrozně jsem chtěla něco vědět, a teď  když to vím, tak to ani vědět nechci. :DAle následky si ponesu :)..
A kamarádka si včera přivezla čivavku :)..Musím se s ní sejít, mám pro ni totiž krásné náušnice (které si vybrala :D).. Aby jste chápali, momentálně ujíždím na výrobě náušnic, hrozně mě to chytlo, nejraději bych všem udělala náušnice.. :D 
Po těch blbých antibiotikách mám něco se žaludkem, takže nemůžu pořádně jíst a omdlívám hlady, paráda :D 
A teď jsem se chtěla vrhnout na výrobu marcipánu už na dort, ale zapoměla jsem koupit potravinářský barvivo, tak smůla! :D 
Tak se mějte krásně! :))



Žádné komentáře:

Okomentovat