neděle 29. ledna 2012

Ples a ták :)

Takže první ty slibované fotečky :)) Je to má zeď, na kterou jsem pyšná a pak fotky našeho sněhuláka, kterej už pomalu, ale jistě roztává. :D 


Tak fotky sněhuláka mi nejdou nahrát kvůli nějaké ochraně, takže příště, až budu u přítele na notebooku. :) 
Tak teď ten ples.. Byl celkem dobrej, vyhrála jsem poprvé v životě v tombole. :D Ale kdyby jste viděli jednu holku, byla tak opilá, že ani nedokázala stát a jeden kluk (jeho kamarád je přítel kamarádky s kterou jsem tam byla já :D) tak toho využil.. no hrůza..Pak odešel a ona padala a přítel ji chtěl pomoc a ona se po něm začala sápat, no měla jsem chuť ji rozbít  hubu, i když byla uplně na mol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
A teď teda některé fotky, zbytek, až mi to půjde nahrát :/ :D 




2 komentáře:

  1. Moc hezké šatičky. Miluju tuhle barvu. :) Taky mám všude fotky...tvoje zeď vypadá příjemně. =) škoda, že si ty fotky nemůžu pořádně prohlídnout. =)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky. moc vám to sluší. Ta modrá je dokonalá.

    OdpovědětVymazat