středa 4. ledna 2012

10 fákt divných věcí o mě :D

Protože jsem fakt divnej člověk, sepsala jsem si 10 věcí o mě, co jsou fakt k smíchu nebo prostě divný. :D:D

1. Miluju strašně, ale strašně horkou vanu..
2. Nesnáším, když někdo nepíše otazníky v otáce (to bych vraždila)..
3. Jsem ryba, ale nesnáším bazény a studenou vodu.. :D
4. Nesnáším nezasunutou klávesnici a centimetr odtáhnutej závěs na nos..
5. Nespím u zdi, protože se dusím (nebo si to aspoň myslím :D)..
6. Nesnáším, když mi někdo šahá na nos..
7. Jsem háklivá na vodu na obličeji, proto si obličej umývám minimálně. :D
8. Při zívání vydávám strašně, ale strašně asexuální zvuk. :D:D
9. Miluju romantický filmy a Pretty Little Liars a brečím u všeho, ať to má dobrej konec nebo špatnej. :D
10. Na všechny se mračím a jsem protivná, připadám si občas jako Elie z Město žen, ale ona je daleko větší borka (ve skutečnosti chci být přesně jako ona :D)..


A jaké Vy máte "postižení" jak nazvala kamarádka? :D 


A teď to ostatní.. Celý dva dny jsem se učila matematiku, dneska jsem se dozvěděla, že vlastně zbytečně, protože nepíšeme.. Za to ale píšem zítra z Moderních dějin.. Je tam 24 témat a učitel nám zadá dvě a my si vyberem a budeme psát.. Umím asi 5 hlavních? :D Ale doufám na štěstí.. Doteď jsem byla šťastná, ale teď jako pravá cíťa mám depresi, že zadá zrovna ty  co neumím.. :D Jinak stříhám metr, za 7 dní přijede přítel, už se těším.. :)) A co Vy? :) Omlouvám se, že tu nemám fotky, ale momentálně jsem bez foťáku, a mobil není dobrej :D.. 

Žádné komentáře:

Okomentovat