neděle 5. února 2012

Nový začátek????

Zdravím všechny :)

Vím, že si můj blog nikdo nečte, a možná proto tu tolik píšu :D .. Mísí se ve mně momentálně pocity..moc pocitů..První je, že je mi špatně, protože jsem nemocná, mám teplotu, točí se mi hlava apod., ale do školy musím, protože příští týden píšu ve škole 6 písemek a nějaké to zkoušeníčko.. Další pocit, ten hlavní je, že dnes odjel přítel na kolej. Je to hrozný pocit po měsíci a půl, co jsme spolu byli téměř každý den, celý den. Jsem hrozně moc žárlivý člověk, a proto..Co když tam potká nějakou jinou? Lepší?? Přežili jsme úspěšně první semestr, ale čeká nás ještě devět semestrů..Dnes, když se díval na to, kdo s ním je ve skupině v Aj, jsem viděla, že jsou tam dvě holky. Jednu jsem si zapamatovala a koukla na ni na FB. Je to krásná, štíhlá, kudrnatá blondýnka. Co když bude lepší než já? Věřím mu ale. Věřím mu moc, protože vím, jak moc mě miluje. To, co pro mě udělal za těch pár měsíců, pro mě nikdo neudělal za celý život. Nikdo mi tolik nepomohl. Prožili jsme spolu toho tolik. Byl tu, když mi umřel táta a já se neměla o koho opřít(a to náš vztah ještě nebyl tak pevný), byli jsme spolu, když jsme se stěhovali, když jeho rodina měla problémy. Prostě náš vztah je úplně pevný. Ale já jsem náladová. A to je problém. Co když někdy udělám něco ze vzteku, protože je občas nespolehlivej, co se týče času a já to nesnáším?? Nevím. Za těch 13 a půl měsíce, vlastně 14 a půl, jsme se kvůli někomu jinému pohádali dvakrát. Jednou kvůli naši společné kamarádce, co ho balila a on se naštval, že mu nevěřím a jednou (před pár týdny), když mi lhal kvůli jedné holce z vejšky. Lhal, ano. Prej poprvé a já doufám, že naposled. No, dost o tomle..
Co Valentýn? Slavíte ho? Mě to přijde krásný. Přítel sice říká, že ne, protože je to blbý americký svátek, ale je to hezké, když něktěří kluci (leč ze slušnosti) musí nějak vyjárřit co cítí. Hrozně bych si přála někdy zažít takový ten nádherný romantický večer, jako z filmů, kdy dívka přijde do pokoje a všude jsou růže, na posteli, srdíčka, no prostě romantika, až za hrob. :D Ale my, jelikož to letos vychází na úterý, a to je přítel v Brně a já tady, to slavit nebudeme. Ale aspoň nějakou sladkost, kterou miluje, dostane. :D





A teď co dělám celé dny. Vůbec nestíhám. Dočítám knihu jednoho zdejšího spisovatele. Jmenuje se "Přežili svou dobu" a je o 40ti lidech, kteří jsou pamětníky druhé světové války. Některé příběhy jsou fakt celkem kruté. Napsal ji Vít Lucuk.  A jak jsem se právě dozvěděla díky tomu, že jsem sem chtěla dát fotku, byla před 14ti dny beseda s tímto spisovatelem. No, mrzí mě to, že jsem to propásla. :(



A teď co dělám ještě o víkendu. Sleduju seriály. Momentálně mám rozkoukané dva naprosto suprové seriály. Ale postupně. První, který nejspíš už bude končit je "Pretty Little Liars" .. Četla jsem i první díl knihy a je fakt super! O čem že to je? .. Je to o pětici holek, ale jednu našli mrtvou. Byla to celkem mrcha a někdo teď těm zbývajícím píše výhružné vzkazy a podepisuje se jako "A"..Dívka, která byla zavražděna se jmenovala Ali. A oni teď pátrají po tom, kdo to vlastně je. Je to hrozně napínavé. 




Druhý skvělý je Město žen. V originále Cougar Town. Myslím, že ho teď dávají na ČT 1. Je to hrozně vtipný. Hraje tam Courtney Cox, a to 40ti letou matku, která si nechce připustit, že její syn jde na vejšku a ona už není mladá. A probírá to všechno se dvěma kámoškama, Lorry a naprosto bezvadnou Elie! A teď něco pro holky-hrají tam fakt pěkní chlapi. 




No a já jdu teď koukat na..ještě nevím na co. :D Buď na Simpsonovi, co jsou právě v TV, které nemusím. A potom na Televizní noviny, které jsem fakt dlouho neviděla :D... Nebo na "Můj otec Mengele" anebo ruský film "Ironie osudu", který jsem viděla ve škole a moc se mi líbil a podle csfd.cz má 87 %.. A nebo prostě spát :D .. Tak se mějte hezky. :) Jo a ještě dvě fotky mého skvělého, nejskvělejšího miláčka. :)




2 komentáře:

  1. Já třeba žárlivá moc nejde, milému věřím.. Ale chápu, někdy je to opravdu těžké.. Hlavní je důvěra a tolerance. Když tě miluje, nezahodí to krásný s tebou kvůli nějaké jiné.. Ale ani ty mu nesmíš dát důvod tím, že budeš stíhačka a tak.. Snad to všechno hezky zvládnete :)

    No co se týče Valentýna, neslavím ho.. Mám s kým, ale prostě neslavím to.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky a tu romantiku si přeju zažít taky, ale psst. nikomu to neříkej. A nežárli, nemá to cenu... Buď Tě chce a nebo ne...Ale žárlivostí by se to jen zhoršilo.

    OdpovědětVymazat