úterý 17. ledna 2012

Nedovol, aby tě strachz prohry vyřadil ze hry...

Zdravím Vás :)).. Vlastně sem ani nemám teď nějak moc, co napsat, protože se nic zajímavého neděje.. Plním úkoly do školy a zítra mě čeká poslední test, na který jsem se ještě nekoukla, chystám se za chvíli :D.. Spím u přítele teď pořád, takže doma moc nebývám. Vždycky si jen stihnu přelakovat nehty, teď na krásně pistáciovou barvu., značky essence, fakt dobrá :)).. Jinak nadpis.. Moje učitelka matiky je fakt blbá.. Stejně jako ostatní, když mají své dny, jsou fakt strááááááášně protivné, a proto jsem se rozhodla, že druhé pololetí budu fakt šprtka a nandám jim to, aby po mě už neřvali tak, jako minulý pátek.. Bylo to fakt hnusné a ještě teď z toho nejsem zpamatovaná.. Takže tak.. :)) A teď už si pustím seriál a u toho se budu učit (ano, vím, je to záminka, učit se budu hlavně až potom, protože se nic moc nenaučím. :D ) Mějte se fanfárově :))

1 komentář: