pondělí 2. ledna 2012

2012

Tak máme tu nový rok..Rok 2012.. Když se řekne 2012, tak každého hned napadne Mayské proroctví..Co si o tom myslíte Vy? Já se teda dost bojím, protože jsem hroznej strašpytel.. :D A teď konkrétně o mně.. Já se teda na nový rok vrhla na učení.. Matematika. Je mi špatně při pomyšlení na to, co všechno musím dohnat ve škole, kolik testů a podobně. A taky.... Dnes odjel přítel do Brna. Začínají totiž zkoušky.. Poprvé za ten rok se nebudeme vidět 9 dní.. Strašné pomyšlení.. Já jako pravá citlivka jsem to samozřejmě strááášně obrečela. :D Už teď se těším, až přijede.. :)
Taky mám radost, protože jsem se dozvěděla, že na obor který budu chtít jít, to půjde.. Na filosofickou fakultu na MUni do Brna... Ale to horší -  TSP .. Postrach!! Postrach největší!! Strašně se jich bojím, vůbec je totiž neumím! :D Nemáte s nimi někdo zkušenosti? :) .. Nově je totiž udělané, že za špatnou odpověď se odečítají body.. Ach jo! :(
A nakonec.. Přeji Vám do Nového roku jenom to nej nej nejlepší! :) Ať se Vám daří všechno, po čem toužíte, ať zvládnete blbou státní maturitu, jste - li maturanti. Ať Vám vyjde láska, protože je to to nejhezčí! :)) 

2 komentáře:

  1. Děkuju za hezký komentář :) Já maturant jsem, takže děkuju !! A tobě přeju to samé. Já jsem taky hrozněj cíťa ´:D všechno obrečim.

    OdpovědětVymazat
  2. Já dělám TSP i NSZ.. Fuj :D No TSP mám různě, zatím kolem 60 procent, ale to vytáhnu ještě.. :)No a NSZ nanečisto jsem měla na 85 nebo kolik, ale potřebuju ještě víc, navíc to byla jen část.. Achjo, musím máknout.. :)

    OdpovědětVymazat