neděle 8. ledna 2012

Twilight Mauťa :D

Tak včerejšek jsem si teda užila. Neměla jsem ráda Twilight ságu, teda respective jsem ji doteď neviděla...A úplně moc mě to chytlo :D .. Ne Edward, ani Jacob, ale ty filmy, jsou fakt skvělý! :) Ale z čeho jsem měla včera největší radost byl Martin pes... Čivavka :D .. Hrozně se mě totiž bál..Než jsme byli venku a já ho vedla, pak jsme přišli domů a chtěl se hrozně mazlit a hrát si. :D Juchůůů.. A celou noc spal se mnou a pod peřinou. :D Jsem měla radost.. 

Dneska jsem si přeskládala police, nástěnky a vyrobila jsem si krabice, teda jako polepila.. A mám z toho radost.. Doufám, že mi to kočky neroztrhají, protože když jsem to lepila, tak už Tomin ji kousal :D .. 
A mám zas krizi, všecko mě štve a mrzí a tak.. :D Takže se z toho půjdu vyspat, protože jsem se moc nevyspala, protože Otík (Marťin králík) dělal hroznej bugr :D.. 
Tak se mějte a smějte.. :)) 











Žádné komentáře:

Okomentovat