pátek 6. ledna 2012

Uffff

Mám za sebou jeden z fakt šílených týdnů..Ve škole to bylo hrozný, ale příští týden to bude ještě horší! Čeká mě 10 písemek a to je pro člověka, co není zvyklý se učit fakt něco hroznýho :D.. A navíc.. Znáte ten pocit, že se pohádáte s někým fakt oblíbeným ze třídy a přestane se s Váma bavit většina? Já bohužel jo :/..Už se s tou dotyčnou osobou nebavím několik týdnů, možná 2-3 měsíce.. A bylo to klidný "nepřátelství"..Ale teď uplně vidím, jak její kamarádi mě taky nesnáší, navíc ta osoba do mě včera tak hnusně vrazila, že jsem málem spadla na zem! Ale co, neřeším to, protože věřím, že boží mlýny melou a ji se pěkně podělá život, protože je to rozmazlená holka, co má všechno na co si vzpomene..Odsuzuje nevěru, ale sama podváděla..Teda ne úplně, ale se zadaným klukem..To je jedno.. Tak prostě mě to štve..

Jinak dneska mám už od školy relativně volno, budu se vááááálet až do zítřka do odpoledne, kdy půjdu za skvělou kamarádkou na movie night, mimochodem za kamarádkou, co ráda a hezky fotí, a proto Vám sem přídám pár fotek s přítelem z podzimu :)..  A co Vy plánujete na víkend? A jaký je to pro vás ve škole před pololetím? :)) Jinak včera večer jsem byla fakt naštvaná. :D Spím totiž s velkou plyšovou ovcí Shaun, která když se jí zmáčkne na čumík tak bečí.. No a Tomáškovi se líbila tak po ni skočil a ona zabečela a já se hrozně lekla. :D To fakt nebylo hezký.. No a teď ty fotky :) 











Jo a abych nezapomněla! Dostala jsem od kamarádky k Vánocům opoždeným svíčku velkou levandulovou..:) Takže se hrozně těším, až si ji zapálíme! :) 

1 komentář:

  1. Taky mám plyšovoui ovečku Shaun,které bečí, když se jí zmáčke čumáček. A oslíka, kterej vydává prapodivnej zvuk,ale dostala jsem ho od Zlatíčka k naším prvním Vánocum, takže se velebí na mé posteli. Vždycky v noci vyletím, když ho třeba zalehnu a on začne řvát =D proti tomu je ovečka andel =D Jo a hezké fotky vážně, nejvíc se mi líbí ta první a třetí. =)

    OdpovědětVymazat