neděle 15. ledna 2012

Pátek 13.

Zdravím.. :) Věříte na pátek 13.? Já ani nevím. Vždycky byl můj pátek 13. úplně dobrej den, až teď ne, no . :D .. Takže je asi blbost říkat, že to byla náhoda a pátky 13. budou buď šťastné nebo nešťastné.. No a co se stalo... Tak hned první hodinu jsem byla vyzkoušená z češtiny.. Měla jsem být zkoušená na 19. a 20. století, ale ona mě vyvolala na 16..!! Takže za dva - , a na výzo za dva. :D Chtěla jsem jedničku :/... A hned druhou hodinu.. psali jsme čtvrtletku z matiky a ona nám ji donesla opravenou... Říká, že numerický chyby uznává, že ji jde o postup...Celej postup úplně dobře, ale na začátku numerická chyba a ? Za 3- ... Hrozně si mě vychutnala, řvala na mě před celou třídou..Tak jsme se sbalila a šla domů.. :D Nejvíc mě totiž naštvalo, že jednomu klukovi to uznala a mě ne... Máme tam jen dva kluky a jsem na naprosto, ale naprosto alergická! .. No a pak večer taky nestál za nic...
Co Vy a pátek 13.. ? :) 

1 komentář: