neděle 4. března 2012

nymfička :D

Dobré ráno :).. První snad k mému nadpisu.. Jak jsem psala v minulém příspěvku, začala jsem číst Lolitu.. Prvních 60 stránek nic moc, celkem nesrozumitelné, ale pak nastal ten obrat! Všechno začalo dávat smysl a navíc mě to strašně nadchlo.. Je to skvělý. Jsem sice zatím v půlce, ale nemůžu se dočkat, jak to dopadne! Vůbec nemám představu, jak by to mohlo dopadnout. A už  to ani není tak zvrácené (zatím :D), jak na začátku. No jsem zvědavá. :)

Pak ke včerejšku :).. Byla jsem s přítelem v divadle. Byla to sice pohádka :D, ale bylo to hostující divadlo. Divadlo Julie Jurištové. Jestli koukáte na Ulico, tak hlavní postavy tam hrál Vojta a Lída. No chápete, toho jsem prostě musela vidět. :D .. A úplně se mi rozzářili oči, když řekli, že se můžeme s herci vyfotit. Jenže malé děti ho neznali a chtěli se fotit s princeznou, tak seriálovej Vojta (nejspíš zklamanej :D) odešel se převlíct a já ho nestihla. :(((( Ale za rok tu prej budou zas! Tak zas půjdu. :D




 A od zítřka mám prázdniny a rozhodně nemám naplánované, že bych se nudila. :D Mám toho do školy tolik tolik! Mimochodem i soutěž do ruštiny, do které jsem byla přihlášena. :) ... A na závěr Vám posílám jednu fotku mého blbečka Tomáška, jak spí :).. a protože mě děsně třeští hlava, jdu taky ještě spát. :)) 

3 komentáře:

  1. Miluješ celou zvířecí říši, jak to tak čtu - tři pejsci, tři kočičky...;-). A k tomu knížky. Tak v tom případě jsi "můj člověk" a já jsem tě dneska úplně náhodou objevila, tak mám radost.
    Lolitu jsem četla už před léty a musím říct, že na mě tehdy zapůsobila hodně silně. Bylo to v době, kdy jsem četla taky román od Émila Zoly a to bylo stejně silně emotivní čtení. Doporučuju!
    Řadím se k "trojce" na Tvém bločku ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, tvůj komentář mě fakt moc potěšil! :) Lolita na mě zapůsobila taky hodně silně.. A jsem ráda, že mám spřízněnou duši! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotka. Pořád nejsou vidět komentáře. Je to úmysl? NIKDE jinde než u TEBE jsem to nezažila.

    OdpovědětVymazat