úterý 13. března 2012

What?!

Zdravím. :) Tak dnes opravdu krátce. Začínám být /opět/ nemocná.. Do školy je toho jak máku. Zrovna zítra píšu fakt hodně těžkou biologii a vůbec si nevěřím /prosím, chci trojku/.. Dnes sem se začala učit text na možnou brigádu provázení po zámku. Pomohla jsem slečně, se kterou jsem rozhádaná. Dočetla jsem Lolitu, další díl knihy stejnojmenného seriálu "Pretty Little Liars" a teď čtu Stařec a moře. Pro jednu slečnu sem píšu, že to, že moje komentáře nejdou vidět je dáno tím, že mám nastavené bílé písmo naboku a tím pádem všude. Články si vždycky přehodím na tmavou, ale komentáře změnit neumím, tak si je vždycky označím. I tak mě ale potěší. :) Příští týden bude stejně hrozný jako tento. Doufám, že už budu teda fit, protože je to hrozný sedět ve škole v zimě, kde už se netopí s teplotou :D... A v pátek se jdu konečně zapsat do autoškoly. A pak zas víkend s miláčkem /měli bychom udělat nějaké nové fotky, žádné nemáme v poslední době :/ / No.. Asi tak sled posledních dnů.. A teď (o půl osmé :D) do vany  a do postele. Báj báj. :) Mimochodem.. To číslo dole /pravidelní čtenáři/ 4!!! Děkuju! :)) 

2 komentáře:

  1. Autoškola je fajn. Já bych se bez auta neobešla. Držím palce na tu biologii.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za tvé krásné komentáře! :)

    OdpovědětVymazat