středa 28. března 2012

R.I.P. Čůzinka! :(

Tak dneska chuděrka malá Čůzinka umřela. :( Nejspíš měla nějaký nádor.. Nejvíc mě ale štve, že když její léčba stála skoro dva tisíce, doktoři byly přesvědčeni, že je to jen zánět! :( .. Byl to prostě náš mazel, kterýho jsme dostali v pátek 13. a byla černá, tkaže pro nás něco znamenala. Čtyřkilovej baček, co se rád mazlil a chytal myši jak mohl.. :(( 

6 komentářů:

  1. Kočička? To mě mrzí :( To znám, je to smutné :( Léčení zvířat je těžké, no. Co je bolí ti neřeknou a vyšetření jsou náročná - i malé dítě pochopí, když mu někdo nehýbej se, nemocné zvířátko prostě ne (

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo no..A pokaždé u toho doktora tak naříkala chuděrka..:(

      Vymazat
  2. ou :((
    tak jako, tady je videt, jak doktori dokazou byt uplne normalne dost omilní. jak muze rict, ze je to zanet , a pak to takhle dopadne ? :(
    tez se pridavam, R.I.P :(

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji..Jo no, taky jsem naštvaná hlavně na ně.. Zánět spojivek! Pffff :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Nebo jen říkali, že jsou o tom přesvědčeni... Je mi to moc líto :( Před 5 lety mi takhle umřel kocourek, lékaři pořád tahali jen peníze a "to bude dobré", a nakonec, po pár dnech, zemřel...

    OdpovědětVymazat