pondělí 26. března 2012

:(

Zdravím Vás.. Dnes jen rychle, poněvadž nemám dobrou náladu.. Jak jsem psala předpředchozí příspěvek o Čůzince, že je zdravá, bohužel se jí to vrátilo (teda něco jiného) a pokud nezaberou antibiotika, přijde o oko.. :( 

Jinak jsem na sebe celkem pyšná. Mám konečně hotovou ruskou soutěž po několika týdení několikahodinové práce. Dnes jsem ji dokončila, pak si byla zaběhat, což mě krásně uvolnilo. Vykoupala jsem se, udělám si dva testy do autoškoly, do půl osmé budu dělaat věci do školy, co nemusím, ale chci. O půl osmé kouknu na netu na Ulici, v posteli si zacvičím a půjdu spát. Takže tak. Ani žádnou fotku nedávám. Jen chci moc poděkovat za 1000 návštěv. Moc mě to potěšilo! :) 

5 komentářů:

  1. Každá návstěva potěší, kort takováhle jubilejní :) já to propásla, jsem 1007 =D Máš super ikonku, pěkné botičky =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti mockrát za pochvalu i za krásný komentář. Každý od tebe mě moc potěší! :)

      Vymazat
  2. Gratuluji :)
    Taky chodíš brzy spát? Jen tak usuzuju z toho, co jsi tu psala :) Já jsem vždycky ve 20:45 v posteli :D
    A moc ti děkuji za sledování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky taky. Jen co ti poděkuju pádím do postele (20:43 :D) A já ti děkuju, že mám další super blog., u kterého strávím tolik času! :)

      Vymazat
  3. Super návštěvnost, gratuluji.

    OdpovědětVymazat