neděle 11. března 2012

Čůzanek! :)

Zdravím všechny ! :) 

Tento článek prostě musím věnovat své kočce Čůze..Má zvláštní jméno, vím. :D Jmenovala se "Čičmen", ale když něco udělala, řeklo se ji Čůzo a od té doby ji to zůstalo.. Je celá černá, ke všemu jsme ji dostali v pátek 13. Prostě vyjímečná. :D 
A teď před pár týdny (třemi).. Onemocněla. Přestala chodit, přestala jíst, přestala se hýbat. Po třech dnech jsme jeli k veterináři. Řekl, že je to nejspíš zánět ledvin, dal ji antibiotika a že se uvidí, jestli přežije.. Po pěti injekcích antibiotik vypadala trochu líp. Bylo to ale 10 dní, co nepozřela ani sousto. Ale najednou velký obrat a uzdravila se! .. Nikdo ji nedával naději, kromě mě. Věřila jsem ji, protože před nemocí vážila přes 6 kilo, takže měla z čeho hubnout. Teď má 3,15 kg a je čilá. Je to zázrak a jsem za něj ráda. Jsem hroznej milovník zvířat. :) A navíc mi přijde, že poznala, kdo se o ni staral, protože se ode mě nehne :D .. Takže tak :) A ještě dvě fotečky, když byla nemocná! Jindy se totiž vyfotit pořádně nenechá. :D



2 komentáře:

  1. Chudinka malá, hlavně že už je zase v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že už je v pořádku. Děkuji. :).. A k mým komentářům. Mám nastavené bílé písmo, abych naboku měla bíle text, ale neumím nastavit, aby komentáře byly černé. :D Takže si je musím zvýrazňovat :/

    OdpovědětVymazat