úterý 28. února 2012

Jsem zas tů..tu..tůů :D

Zdravím Vás všechny. :) Doufám, že máte všichni stejně dobrou náladu jako já. Jo! A poprvé Vás zdravím, jako plnoletá! :D Teď mě právě potěšila sms od přítele, že byl v Brně v obrovské korálkárně a nakoupil mi korálky. :) Jsem ráda, budu mít konečně nový! :D V našem městě už jsou to nuuuudaaa... 

U doktora jsem dopadla dobře. :) Neví, co mi je :D .. Prostě mám počkat, až teploty odezní. :D Tak nevím jako! Na narozeniny jsem dostala od přítele strašně krásnou kytici (fotky níže :D). A hrozně moc sladkých bonboniér, tentokrát opravdu netradičních. Raffaelo, Ferrero Rochel, pak obr čokolády a takovou bonboniéru ve tvaru srdíčka. :)) Prostě jsem ráda, že si na mě někteří vzpomněli. :) 
A za těch hodně dní, které jsem tu nebyla se toho stalo celkem dost.. Tak první, to, že nám minulý víkend prasklo potrubí a byla to fakt bojovka, protože vodaři nepracují o víkendu a já chtěla vařit. :D A tuhle sobotu jsme byli v Olomouci nakupovat. V Olympii byl borec, kterej měl na vodítku malinkatýho jaguára! No nekecám! :D Úžasnej!!!!!!! :))) 
A jak jsem už tu kdysi psala, jsem ulítlá na nehty.. Mám doma 30 laků. Čímdál mi jich přibývá, tak Vám tu někdy časem napíšu, kterej je dobrej a tak, aby jste neudělali chybu v koupi, jako já! :D
A zrovna včera jsem dočetla knížku "Petr a Lucie" .. Úžasná knížka! Byla jsem z ní unešená! Měla jsem ji přečtenou za jeden den a teď začínám číst Lolitu. Máte s ní někdo zkušenost? Jsem teprve na dvacáté stránce, ale úplně mě to pobuřuje. :D Je to moc silný na můj žaludek, ale zároveň dobrý. Mám totiž ráda knihy, ze kterých jste šokovaní, ale přesto Vás to nutí číst dál...
No a ve škole mě teď čekají fakt těžké písemky, zvlášť matika.. Hrozně se ji bojím. :((
Jo a právě jsme se vrátili z veteriny. :( S kočičkou.. Má něco s ledvinama, od pátku od rána nejí a hrozně zhubla. Tak ji dali antibiotika a antitoxika a uvidí se no :( .. 
A co Vy? Co pořád děláte? :))








2 komentáře:

  1. Všechno nejlepší k narozeninám, nádherné kytičky a super nehty. Chudák kočka, snad jí bude líp.

    OdpovědětVymazat
  2. to se někdo má, pěkné narozeniny, oslavenče! :)

    OdpovědětVymazat