pondělí 19. března 2012

Pořád a pořád..

Ačkoliv jsem pořád nemocná (rýmička, kašílek, prostě to, na co se umírá), využila jsem krásného počasí o víkendu. Kromě uklízení před domem jsem s přítelem k nedalekému zámku nakrmit kachny a projít se zámeckou zahradou. :) Protože v tomhle zámku usiluji o místo prováděčky :D, musela jsem si to tam omrknout.. Takže fotky: 



No a zítra jdu poprvé na autoškolu! Mám stráááááááááách. Sice jen teorie, ale stejně! Co když to nezvládnu..? :D No uvidíme. Mám novou občanku, řeknu Vám, buďte rádi, že máte starou verzi, nová je fakt škaredá!...A ve škole je toho víc než požehnaně..Pomalu mě přechází to nadšení do učení, takže už začínám mít trojky a čtverky. Co budu dělat, nevím. :D Prostě....Doufám, že se máte lépe! 

6 komentářů:

  1. Autoškolu zvládneš v pohodě a to nejen teorii. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tvůj krásný komentář, jako vždy povzbuzující! :)

      Vymazat
  2. děkuju za pochvalu :))) hodně štěstí v autoškole! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To vás musím pochválit - to je správný krmit kachny. Ne, kachny ne. Kachýnečky! Ňuňuňu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš co? Příští týden jdem znova krmit kachýnečky! :D Děkujem za pochvalu! :D:)

      Vymazat