neděle 29. dubna 2012

Změna je život, ale těžko se na ní zvyká..

Tak jako první, když jsem sem najela jsem zjistila, jaká je tu změna v psaní příspěvků. Vůbec se mi to nelíbí, to staré bylo daleko hezčí a přehlednější a útulnější... :/

Jinak Vás všechny zdravím. Především bych chtěla poděkovat za to, kolik lidiček super mi komentovalo minulý příspěvek! 6 komentářů je zatím nejvíc, co jsem měla :D A pak bych taky chtěla poděkovat jedné supr čupr osobě, která mě na svém blogu odměnila.. Patřím totiž podle ní mezi jejich 15 nejoblbenějších blogů :)).. Hrozně mě toto ocenění potěšilo a vážím si toho.. Pokud chcete k ní nahlédnout odkaz zde => Brigitka :)  ... 


Tak a teď ke sletu minulých dní.. Mám za sebou dvoje jízdy.. Jsem tedy na čísle 5 ze 14 :D ... Ve středu ráno jsem byla v tom sekáčku.. Bylo to pžasný.. Za 500 jsme s mamkou a sestrou nakoupili asi tak 30 věcí.. šla jsem hlavně po značkách :D Fotky s komentářem níže :)) Ve středu večer  jsem pak byla na besede Arnošta Vašíčka na téma Utajené senzace... No bylo to famózní. Ten chlap je nehoráznej borec a strašně moc moc moc se mi to líbilo. Pokud je náhodou tato beseda ve Vašem městě, neváhejte a běžte se tam hned kouknout! 


O víkendu jsem byla s  přítelem. Protože je tu nádherné počasíčko, tak jsme si ho užili.. Včera pizza s přáteli na téma dovolená. Rozhodli jsme se nakonec zase pro Pastviny .. Aspoň to bude pro chudé studenty daleko levnější.. Navíc s námi pojede i nejlepší kamarádka se svým přítelem, takže co víc si přát! :)) A v úterý jdu na přezkoušení na ten zámek.. Moc moc se toho bojím, doufám, že to nepomrvím..Ale typicky pro ně, mi nikdo neřekl, jestli tam pak zůstanu nebo jdu jen na tu jednu prohlídku..Takže v úterý se určítě ozvu a ukážu Vám další várku fotek naší zvěře :D:D Dnes jen ty fotky oblečení! :)) 



Jako první dvě košile.. Mám ráda takové volné..Ta modrá je perfektní, bílou jsem ještě neměla.. A značky si nepamatuju :D Ale za dvacet korun, dobrý, ne? :D 



Tyto dvě sáčka..To černé je takové teplejší, nosím ho na svetr a to modré skvělé.. Zářím v něm na metry daleko a je mi krásně uplé.. Taky každé za 20 Kč



A teď už věci ze středečního nákupu..Věci předtím jsou z minulého.. Tak tričko Tajly Wejl, bude potom dál.. Sako C&A, je mi krásně uplé, takže parádní.. Kalhoty nějaká neznámá značka italská.. Boty teda jsou moje starý Deichman :D .. Krom botů cena za oblečení celkem 60 Kč..



Tady opět triko Tajly Wejl.. kraťásky neznámé pro mě.. Ale ty boty..Na klínku strašně vysoké..Mám z nich radost! :).. Cena celkem za tenhle outfit 60 Kč. :) 



Opět tričko.. Kraťasy pro mě taky neznámá značka, ale jsou kvalitní, to se musí nechat..A hlavně, objev budoucnosti..Místo zipu suchej zip!!! :D Taky 20 Kč.. 




K tomu nemám co říct.. Přála jsem si je odmala, tak teď je mám :D 



Tričko už si nepamatuju a kalhoty opět pro mě neznámá /stejná jako předtím/ značka.. Opět oboje 40 Kč.. 



Tady kalhoty stejné jako na předchozí fotce.. A sáčko už tu taky bylo :)




Tílko Tajly Wejl a kraťásky Reebok :) Oboje 40 Kč :) 




Košili jsem zrovna zapomněla :D A kalhoty Zara.. 20 Kč za kus :) A protože mi kalhoty byly celkem krátké na můj vkus, tak jsem je ohla a je to záměr :D 



Kraťásky tu byly a svetr Fisbone :)) 20 Kč 




Svetr Sisley :) .. 20 Kč 




To je vše :).. Ještě příteli jsem koupila dvě košile.. Jednu černou Hugo Boss a jednu nádhernou pruhovanou Daniel Bes.... nevím co :D Ale jsou nádherný..Ho vyfotím příště a taky Vám ukážu.. Myslím, že jsem tím dokázala, že nemusím chodit nakupovat s tisícema, abych se hezky oblíkla.. Většina těch věcí měla totiž je nová - měli ještě cenovku.. Tak to pro dnes stačí a mějte se! :)


4 komentáře:

  1. To je úúžasnéé, kam na to chodíš? ve všem ti to mooc sluší. Kde jsou ty doby, kdy jsem měla takovou postavu. Držím palce na jízdy i do zámku,ale ty to zvládneš, protože jsi skvěláááá.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Venďi..
    Ty jsi pěkná provokatérka:-)to se Ti to nakupuje s takovou postavičkou:-)
    Moc ti to sluší a samozřejmě Ti Tvé úlovky přeji do jednoho:-)
    Jsi holka šikovná i s tím průvodcováním o řízení nemluvě....
    Užívej sluníčka ve svých nových modelech s vědomím toho,jak jsi krásná a úspěšná:-)
    papa milá a měj se krásně
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní. Pamatuju si, že jsme kdysi s mamkou byli v nějakým sekáči,ale pak jsem se tam vždycky styděla znovu jít. Ani nevím, jestli tady v okolí nějaký je. Ale teda, to modré sáčko ti sedne. Mámk tu barvu ráda. a tobě sluší.

    OdpovědětVymazat