úterý 10. dubna 2012

Slet minulých dnů :)

Zdravím! :)
Jelikož jsem dnes doma, protože je mi už několik dní špatně, mohla jsem si konečně udělat čas na psaní blogu! :) Jako první musím poděkovat za dalšího pravidelného přítele, je to nádherné :).. A teď k minulým dnům :)

Beseda jednoho z Wintonových dětí byla super, rozbrečelo mě to :D Mám za sebou už dvě jízdy a baví mě to :)

Jelikož je čtvrletí ve škole toho mám uplně strašně moc, fakt mi není dobře, ale jen co to tu dopíšu, musím se vrhnout na učení, abych mohla jít zítra do školy napsat si alespoň písemky. :/.. 

Víkend a volno bylo přenádherný, byla jsem s přítelíčkem celé dny a byly jsme šťastni a zamilovani :)..Byla jsem u jeho babičky a donesla jsem si 16 kytiček! Další den jsem je přesazovala a řeknu Vám, přesazovat 68 kytek, fakt stojí za prd! Vůbec mě to ke konci nebavilo. :D 

O víkendu jedu do toho blízkého zámku na přezkoušení nového textu, umím zatím 4 strany z 15ti. Vůbec nevím, kdy to stihnu se naučit, takže toho mám fákt strašně moc. 

Kromě toho jsem se naučila vyrábět z Fima, kdyby někdo chtěl, stačí se ozvat, vyrobím také. :D Jakože první ovečka Shaun /na fotce níže/ nebyla nic moc, ale další supr :D Tak klíďo se stačí ozvat :), chtěla jsem se to naučit, protože mě rozčiluje, jak to stojí přes stovku, když cena toho je o hodně míň :D

A posílám Vám i další fotky mých zvířátek! :) 








Mějte se přenádherně! :) 

6 komentářů:

  1. fotky zvířátek, to mě rozesmálo :) tak ať ti je brzo líp ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Zvířátka jsou nádherná. Držím palce při učení textu. Ty náušnice jsou nádhernééé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Tvé komentáře mě vždycky ták potěší! Jenom milá!! :))

      Vymazat
  3. košiškááá :)

    itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com

    OdpovědětVymazat