pátek 13. dubna 2012

Hloupých lidí je víc než dost...

Krásný den všem! :)
Je pátek a k tomu ještě 13. Když byl v únoru nebo kdy, říkala jsem si, že je to jen prostoduchá pověra. Dnes ale musím souhlasit.. Je fakt blbej den, blbej týden.. Protože můj blog nikdo nečte, můžu tady napsat. Dozvěděla jsem se totiž, že babička má rakovinu prsu. Vůbec nic o té nemoci nevím. Nevím vůbec, co se může stát. Bojím se samozřejmě toho nejhoršího. Jestli existuje Bůh, tak nechápu, proč já mám za poslední rok, dva takovou strašnou smůlu. Zas jsem ale přišla na to, že abych získala věc, po které  toužím, musím ztratit něco jiného. Když jsem loni ztratila tátu, dostala jsem další věcí, po kterých jsem toužila, ale za jakou cenu??? No a s tím souvis další věc. Když jsem se to od babičky dozvěděla, psala jsem příteli. Ten se ale učil matiku a za celej den si tudíž na mě neudělal čas...Je to prostě chlap. Sice se mi omluvil a hodně, ale stejně.. Celej den jsem probrečela sama!! 


Další ponižující zpráva přišla včera.. Přítelovi přátelé občas pořádají chatu..Chlastací. Sice jsem abstinentka, ale.. Teď ji opět pořádají a pozvali všechny. Všechny, kromě mě. Můj "kamarád" mi řekl, že je to proto, že si se mnou nemají co říct. Byla jsem smutná celý večer. Dnes ve škole jsem nad tím přemýšlela. A měl možná pravdu. Jsem holka, z gymplu. Miluju historii, literaturu a takovéto věci. Nemám vážně za potřebí se bavit s lidmi, co neví, kdo to byl Honore de Balzac nebo co za každým slovem řeknou "p***", oslovují se vole apod. Můj přítel je inteligentní, to se ale nedá říci o některých jeho přátelích. Kdybych před nimi řekla slovo "Ztracená generace", budou si myslet, že jde o ně, protože mají tolik vychlastanej mozek. Možná ze mě mluví zloba, ale cítím to tak momentálně!!! 


Jinak ve škole celkem dobré. Ze čtvrtletky z matiky mám 3, nevím jestli být šťastná nebo naštvaná, že jsem to tak pomrvila :D..A 25.4. je u nás další beseda, tentokrát s Arnoštem Vašíčkem. Však víte, strážce duší! :D Bude na téma tajemno. Hrozně se těším, těším, těšinkám. :D:D 


To bude ode mne dnes vše, ani žádné fotky nemám, neplánovala jsem sem psát, ale musela jsem si postěžovat..Teď navštívím nejspíš Timeout, kde mají 50 % slevy... A v neděli musím do zámku na text, ale musím se ještě naučit 7 stránek textu!!!! Tak pápálálá :) 

6 komentářů:

  1. Babičky je mi moc líto, ale snad se to podchytlo brzy.
    To, že Tě nepozvou na chlastací chatu, ber jako výhru.Co by sis tam s nimi vykládala? Jsi fajn. Já bych nejela, ani kdyby mě pozvali. besedy a přednášky mám ráda.krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na tu besedu moc těším. Děkuji za tvůj krásný komentář!:))

      Vymazat
  2. Ahoj Venďulko..
    Co to tady čtu za smutky?
    Je mi velmi líto,co se Ti v životě děje,ale protože hodně čteš a jistě jsi velmi chytrá,tak Ti na to mohu napsat jen jediné..žádná lidská Duše si nevybere nic,co by nezvládla..Všechny úkoly a překážky,které se nám v životě dějí jsou k tomu,aby nás poučily a posílily..Jsi nesmírně statečná a silná Duše,že jsi si naordinovala tyto nelehké úkoly v podobě nemocí a úmrtí svých blízkých..Amelka,která Ti psala komentář o tom taky ví své...A s tím,že Tě banda nepozvala na pařbu se fakt netrap..Měla jsem to ve Tvém věku stejně..Byla jsem "jiná"..a víš co?udělej si z toho přednost,protože zatím co my "jiné"tady píšeme,ostatní chlastají a stěžují si,zatím co nás to někam posune,tak oni zůstanou ve své nespokojenosti a často i v té hospodě..
    Měj se co nejlépe sluníčko a piš,piš,ať je Ti lépe.
    Brigit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy mi právě přijde, že silná nejsem ani zdaleka. Děkuju Ti mockrát za tvůj nejvíc povzbuzující komentář, moc mě potěšil. :)

      Vymazat
  3. ahoj máš zajímavý blog. ráda si čtu tvé příspěvky... :-)
    To s těmi "kamarády" si nic nedělej. Pokud s přítelem spolu zůstanete, tak se to nějak vykrystalizuje... časem, jak člověk dospívá, seznamuje se s víc a víc lidmi... ale prostě ten počet lidí s kterými se stýká blíže zůstává pořád stejný, jakože časem se z občasných kamarádů (zní to strašně ;-) ) stanou pouzí známí a z nových známých se stanou přátelé ... :-)

    Co tím chci říct? Nedělej si z toho nic, život je moc krátkej na to trávit čas s někým jen proto aby se člověk necítil hloupě.. raději si víkend užij tak, jak se líbí tobě... např. ve vaně s božským Balzacem ;-)

    Já si dřív myslela, že kdo nemá stovky přátel je out, teď? Konečně jsem se smířila s tím, že jsem introvertka, že nepotřebuji stovky "kamarádů", že mi stačí pár KAMARÁDŮ a zbytek k životu nepotřebuji. Nemusím pořád dokola vysvětlovat proč jsem taková jaká jsem, nemusím se chovat v dané společnosti jinak, prostě jsem sama s sebou. Ti kteří za to stojí pochopí jaká jsi a přijmou tě. Ti kteří za to nestojí, ti nestojí ani za to aby ses kvůli ním trápila.

    Snad jsi pochopila co jsem chtěla říct... :-)

    Budu ráda, když navštívíš i ty mě :-)

    Krásný víkend :-) Lenča


    gurmankalenulka.blogspot.com
    zdravejist.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem přišla na to, že mám přítele, kterému můžu stoprocentně důvěřovat. A víc nepotřebuji. Děkuji za Tvůj komentář. :)

      Vymazat