neděle 15. dubna 2012

Prázdniny ála pohádka :)

Dobrý večer mí věrní úžasní čtenáři. :)

Je neděle večer, tudíž mám alespoň trošku času, tak sem něco napíšu. V týdnu mám totiž tolik učení, že budu ráda, když všechno stihnu. Můj kalendář následujících dnů? V úterý    mám písemku z fyziky (těžkou), ve středu písmku ze semináře z angličtiny a rozbory z literatury, ve čtvrtek čtvrtletka z ruštiny (bojím, bojím :( ) a písemka z chemie. V pátek písemka z biologie - na  celou  nervovou soustavu!!! A do toho ještě nějaké to zkoušeníčko. V sobotu jízdy v autoškoly číslo 3! Další týden mám naplánovaný jen z půlky. Úterý jízdy čislo 4. Ve středu je u nás sekáček vše za 20 Kč. Vůbec mi nevadí sekáče, protože tam vždycky najdu nějaké zajímavé kousky. Minule jsem si tam koupila kousků 9. Za 180 Kč devět věcí, no nekupte to :D ..  Večer je potom beseda s panem Arnoštěm Vašíčkem na téma tajemné věci kolem nás. Pokud babička nebude v nemocnici, půjde se mnou. Doufám, že nebude a půjdem spolu. :) .. Ve čtvrtek pak další písemka z chemie :D ...

Dneska!!!!!! Jsem byla ve Velkých Losinách na zámku /fotka níže/, kde budu mít od 1. května brigádičku jako průvodkyně. Nevím, jestli se těšit nebo bát. :D A protože si vydělám nějaké ty penízky, na konci srpna pojedeme s přítelíčkem do Chorvatska. Bude to vůbec mé první moře! :) Tak Vám posílám jednu fotečku zámku (kdo by měl cestu kolem, může se stavit, prohlídka extra :D) a fotku přítelíčka z loňské dovči. :)) Tak se zas mějte! :)








 

4 komentáře:

  1. Ahoj Venďásku..
    Zkoušky určitě zvládneš levou zadní neboj a gratuluji k brigádě..paráda..držím palce..
    Nějak emůžu přijít na to tajemství Tvých neviditelných komentářů a odpovědí,poradíš mi?
    Díky Brigit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chceš znát tajemství? Mám nastavené bílé písmo, aby to bylo naboku pěkné, ale tímpádem je všude :D V textu ho vždycky přepíšu barevně, bohužel nevím, jak to udělat tady... Děkuju moc za gratulaci :)

      Vymazat
  2. Písemky a zkoušky zvládneš určitě v pohodě, jsi šikovná holka. To jen strach má velké oči. Autoškola je prima. Bez auta bych nezvládala to, co s autem. Díky Bohu za řidičák. Gratuluji k průvodcovství, jsi úúžasnááá.

    OdpovědětVymazat