pondělí 23. dubna 2012

Rýmička a kašel, Vendulku si našel..

Krásné dopoledne všem, 

Dnes mám totiž ředitelské volno, jelikož jsou na škole přijímačky. Tak jsem toho samozřejmě musela využít :D .. Jak nadpis napovídá, mám chřipajznu zákeřnou, ale už je mi fajn a zítra fičákuju do školy. Jak jsem v minulém příspěvku psala, nevyhlo se mi ani zkoušení. Za ten týden jsem schytala zkoušení ze všech předmětů, ze kterých jsem mohla :D .. Jediný co se mi vyhlo, byla nervová soustava, kterou si napíšu někdy tento nebo příští týden..  


No už mám za sebou jízdy č. 3...Zítra mám jízdy č. 4 a teorii.. ve středu ten sekáček a večer besedu s panem Arnoštem Vašíčkem. :)  a v pátek Kadeřnici.. Potřebovala bych jen zastřihnout konečky, protože se mi hrozně třepí, víc bych nechtěla, protože mám fakt dlouhé vlasy, ale uvidíme s čím nakonec odejdu :D:D .. 


Chorvatsko je ohroženo.. Pár se kterým máme jet jsou i pro dovču v Česku, nejspíš zas Pastviny. Přítel, protože se mu ještě neozvali z brigošky, tak taky možná. Takže... Každopádně by to bylo moje první moře, no :/.. 


A víc nevím co napsat, tak se ozvu snad ve středu a ukážu, co jsem nakoupila! :)..Snad jen ještě dodat, že mám dalších 5 kytiček od babičky! :)) 






Snad jen ještě malá poznámka o komentářích.. Mám totiž nastavené bílé písmo a vždycky ho musím přebarvit, aby naboku bylo hezké..Takže Vaše komentáře si vždycky musím označit, nevím jak se to spravuje :D Ale každopádně je všechny čtu! :) 

12 komentářů:

  1. Té bílé v komentářích jsem si taky všimla, první jsem myslela, že to máš schválně :D. Zkus se třeba podívat do šablony - personalizovat - pokročilé, jestli tam nemáš nějaké písmo nastaveno bíle ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak, milá jmenovkyně, i když ty už asi nejseš Václava jako já ale opravdová Vendulka, pokud jsou všechna ta zvířátka tvoje, jseš i přes těch 33 let rozdílu mezi námi moje krevní skupina :-). A obzvlášť ten černobílej macek nebo minda jakoby z oka vypadl našemu dnes už nežijícímu Macíčkovi. Ostatně mám veškerou svojí zvířenu chlupatou i opeřenou na blogu, tak tě zvu na prohlídku naší zoo....VendyW

    OdpovědětVymazat
  3. Venďo,
    dneska jsem se u tvých fotek zase rozněžnila. Máš moc milé zvířectvo. Doufám, že tak jak si Vendulku kašel našel, tak zase rychle uteče! ;-)
    Ať se ti všechno daří a ať Chorvatsko vyjde! Móře volá!! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou nádherné zvířecí fotky. Přeji, aby Tě bacily už netrápily a držím palce do autoškoly. Ty to zvládneš.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Vendi..
    Teď jsem si přečetla o Tvých bílých písmenkách:-)Fakt vtipné:-)
    Ještě mi dej návod,jak si můžu přečíst Tvé případné odpovědi zlato:-)
    Vlasy máš nádherné nechej je růst,do školy a autoškoly přeju pevné nervy a do sekáčku hodně štěstí..Taky mám na ně slabost:-)
    Těším se co nakoupíš..Nezapomeň nafotit:-)
    papa Brigit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak návod.. jen si to označíš :) A vlasy mám zkrácené trošku :) .. A děkuju moc :)

      Vymazat
  6. Vendi máš ode mě ocenění..
    Více u mě na blogu:-)
    Brigit

    OdpovědětVymazat