čtvrtek 16. února 2012

Děkuju! :)

Tak jako první větu bych Vám chtěla říct:: Děkuju! Za, to, že ty moje bláboly vůbec někdo čte. Ani nevíte, jakou jsem měla radost, když jsem sem přišla a měla jsem 3 komentáře! To prostě potěšilo! :)) Navíc za dva měsíce 600 návštěv. :)

A když jsem u toho, musím se s Vámi podělit o můj oblíbený blog. Je to blog fakt jedné milé, podle mě šílené slečny. :D A chodím tam hrozně ráda. Samozřejmě ale chodím ráda na všechny blogy, které sleduji. Ale komentář od téhle slečny je vždy hroztně hezký a mám prostě radost a taky, stejně jako já hrozně ráda vaří  :D Tady je.. :) A taky hrozně děkuju za moc pěkné komentáře od Slečna Impedent :)
Byla jsem včera s maminkou v jednom nejmenovaném obchodě nakupovat a protože jsem blázen do kytiček, vyhlídla jsem si tam fakt strašně krásné dvě kytičky, malé, jen za 15 Kč, no nekup to, že. :D Tak mi zdobí pokojíček. Vždycky jsem chtěla mít takový ten útulný, holčičí pokojíček.Ale protože jsem až do nedávna měla pokoj se sestrou, tak to moc nešlo. Až teď, mám konečně svůj, červenej! pokoj. :D Tak si ho teď předělávám pomalu, ale jistě k obrazu svému. Zatím bych řekla, že se mi to daří. Všude kytičky, fotky mého milého, náušnice vlastnoručně vyrobené apod. :D A taky jsem minulý týden dostala konečně na skříň zrcadlo. Ale daleko větší radost z toho má můj roztomilý kocourek Tomášek, který téměř každý den před ním několik hodin sedí a kouká na sebe. Je to fakt exot ta kočka. Miluju ("miluju") hlavně, když v noci, třeba o půl čtvrté, mě vzbudí, protože se mi sápe pod peřinu do teplíčka. Já ho jako dobrá duše pustím a on se mi zakousne do břicha. :D Pak si v klidu sám odejde.. Často se ale stává, že mi to tam i zasmradí. :D
Jinak zítra jdu k doktorce pro výsledky, jsem zvědavá. Prej podezření na Streptokoka, ale co to je, nevím. :D 
Joooooooooooooooo a příští čtvrtek mám narozeniny! 18!!!!!!!!!!!!! A jako dárek od sestry jsem si vybrala (nesmát prosím) dětskej batůžek berušku! :D Pak vám sem hned hodím fotky! :D Chodím totiž ráda oblíkaná normálně a k tomu nějaký naprosto šílený kousek. Poslední dobou to byly nehty, takže je čas to napravit. Už se moooc  těším, až půjdeme se školou někam, kde budu potřebovat jen pěněženku a klíče a já půjdu v podpatkách třeba a s batůžkem! :D
A teď už jdu spát, sice je půl deváté, ale už musím, jinak bych nevstala. To víte, těžký život nás gymnazistů. :D 
Dobrou a mějte se krásně! :)) 




"Ahoj, já jsem Tomášek a jsem nejhezčí kočičí princezna na světě. " // Už jen ta korunka chybí. :D:D



A dortík, který jsem dělala minulý týden..Stracciatela s mořskými plody! :)





8 komentářů:

  1. Krásná čičina..


    Staň se mým folowere peosím..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kate: Děkujem:)
    Alice: Nechci být nějaká hnusná, ale vybírám si blogy, které mě něčím zaujmou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dortík vypadá náádherně a kočičák taky. Kytičky jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za optání..Nakonec dobře :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevidím nic a tak nevím, na co odpovídám. Vždy je vidět jen jméno člověka , pak mezera a pak odpovědět...ani tvůj komentář není vidět.

      Vymazat
  5. Nemáš vidět komentáře. tO JE SCHVÁLNĚ?

    OdpovědětVymazat