neděle 12. února 2012

Tradá :)

Tak po mé  minulé depce jsem se fakt na přítele naštvala víc než dost, fakt hrozně mě vytočil :D .. Pak jsem ale u něj spala a teď jsme zas jak na začátku vztahu, krásní zamilovaní :)) Takže jsem neskutečně šťastná! :) 

A taky jsem se nějak víc než normálně nadchla pro vaření.. Včera jsem zkoušela Vepřovo-hovězí vývar s játrovými knedlíčky (které se mi teda moc nepovedly, navíc mi přišlo nechutný je dělat :D), vepřové maso na slanině a cibuli (mňam!), k tomu americké brambory a jako dezert dort Stracciatela s mořskými plody(bonboniérou :D). Všem strašně moc chutnalo, což pro mě byl nejlepší pocit.. A teď celá šťastná dělat sálodlouhej tahák do chemie a referát do ruštiny... Báj Báj :))

4 komentáře:

  1. Já mám taky ráda vaření. Sice jsem zkoušela jen pár receptů,ale zato sama. Je úžasné, když víš, že se snažíš pro někoho, hned si na tom dfáš tisíckrát více záležet. Sama se odbudu, ani pořádně nenamažu chleba a s jídlem pro mlaďoucha se patlám klidně celé odpoledne. Ted pře maturou je ale na všechno tak málo času. Doufám, že se řádně omluvil, když tě tak naštval :) a bude to takhle hezké pořád. Včera přijel přítel z hor a pořád se tulí =D začínám věřit, že se mu vážně stýskalo. A to tam byl jen tři dny =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je moc dobře, že se chtěl mazlit. Takhle by to mělo být pořád. :D A všímám si, že tě baví vařit. Tvoje recepty vypadají úžasně! :)

      Vymazat
  2. To zní nádherně..asi tě angažuji jako kuchařku.

    OdpovědětVymazat
  3. Děláš mi chutě, jsem zrovna nemocná a vývar s knedlíčkama by se mi hodil :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat