sobota 22. září 2012

Ponorka!

Ahoj! ;)
Nevím, jak vy, ale po 3 letech mi těch mých 23 (24) spolužáků už pěkně leze na nervy! Máme tam takové kozy, že to až možné není! Navíc před námi exkurze do Prahy, potom stužkovák, tablo a... MATURITA!! 
Nevím, jak vy, maturanti, ale já mám strašnou radost z toho, že jsou jen 4 předměty, o něco menší už z toho, že to mají schválit do 14. listopadu a my máme 15. listopadu odevzdat z čeho chceme maturovat! :D :D ... No a k maturitě patří i témata. Jedno jsem už včera začala.. do ruštiny, o tom, kde bydlím a tak (na internetu nikde není :D), stejně si ho musím udělat sama, protože bych pak nevěděla o čem mluvím... 
Teď zrovna hlídám koláčky. Za chvíli totiž razíme k přítelovým prarodičům, jsem pozvaná na oběd na oslavu švagrových narozenin bez švagra :D.. Pstruh a štika na rozmarýnu s citrónem, porková polévka a svatební koláčky! :))) Že se ještě vracím k té maturitě, prosím prosím o nějakou inspiraci na knihy, krátké, dobré, ne 400 stránek, protože nestíhám! :D .. Krásnou sobotu Vám přeji :)) 


Moje kočička Tomášek, jak mi masíruje záda vrněním v županu od miláčka :))) 

1 komentář:

  1. Mňaam, svatební koláčky! :D Jinak co se četby týče, ještě sice nematuruju a nevím, jaké knihy máte na výběr, ale určitě doporučuju Shakespeare (je to krátké a relativně záživné) nebo třeba Lakomce :).

    OdpovědětVymazat