pátek 6. července 2012

Tykačka s tchýňou bez snachy

Zdravím moji milí čtenářové! :)

Vím, že sem moc nepíšu, ale to proto, že nemám vůbec čas..Jsem s mým milým apod. Stalo se toho hrozně moc, co mi ale utkvělo v hlavě..Tak postupně..

1) Za tu moji soutěž v ruštině jsem byla odměněna před celou školou a mám pochvalu ředitele. Výzo jsem dala na 4 trojky, chtěla jsem lepší :( .. Ale z pochvaly a ocenění mám radost! 


2) Můj přítelíček měl dvacet let. Udělala jsem mu supr dárek - krabici a v ní 19 malinkých dárků a velkých a  poslední byl třípatrovej dort. Mám fotky a postup, takže až dám na internet recept a fotky, tak vám sem hodím :), teď mám jen jednu rozmazanou.. Ale dárek měl úspěch, byl také odměněn za 20 let života od mé bábušky a mámušky a sestřičky... 


3) Byla jedna akce (Koloběžky Kostka, nevím jestli znáte).. Pracuje tam přítelova máma a musela tam pomáhat i s mým milým a protože jeho bratr nemohl, tak pomáhala moje sestra s kamarádkou..Večer jsme tam přijeli a sestra že si s moji tchýní tyká! I ta její kámoška! A to se viděli poprvé v životě.. A já po roce a půl nic!!! No a včera jsme měli super grilovačku doma a  tam si pro změnu potykal můj přítel s mojí mámou... Takže jsem jediná! :(

4) Můj švagr je fotograf. Dobrej fotograf. (studuje v Brně, holky kdyby jste chtěli fotky, řekněte :D).. Když jsme byly na jedné zřícenině tady blízko, tak nás vyfotil s přítelíčkem (foto na konci! :)), no ale hlavně ho napadlo mě fotit v poli! Mě! Takovýho škleba :D No jsem zvědavá..Až fotky budou, tak sem dám.. :)) 

A co u Vás mí milí? :) Užíváte si prázdniny stejně jako já? Za pár dnů jdu až téměř do konce měsíce do práce, takže teď užívám co to jde!! Tak Pápálálá!! :))) 


photo by Jakub Macek

2 komentáře:

  1. Taky si s tchýní netykám. Dort je náádhernej a ta fotka luxusní. Krásné prázdniny přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé ta fotka je krásně romantická..úúúáá, vážně povedená. K ocenění gratuluju a vysvěčení není zase tak hrozné, dobrá práce. Musíš si říkat, vždycky může být hůř. No já si s přítelovo maminkou taky netykám, ani s tatínkem a to jsme spolu taky rok a půl. No a přítel si mohl tykat s mojí maminkou, když jse byli všichni opilí,ale stejně ji vyká,asi mu to přišlo hloupý.

    OdpovědětVymazat